• 1.jpg
  • 3.jpg
  • befekt3.jpg
  • fulabanner2.jpg

Netbank belépés

Kedvező lakáshitelek

  • Kedvező lakáshitelek
    Lakást venne? Fáradjon be bármelyik kirendeltségünkre, hogy segíthessünk álmai megvalósításában!

Fogyasztóvédelmi Központ

ATM kereső

Betűméret változtatása:

Tisztelt Ügyfelünk!

Amennyiben valamelyik szolgáltatásunkkal kapcsolatban fenntartása merülne fel, illetve panaszt kíván tenni, akkor az alábbi lehetőségek bármelyikén megteheti azt:

Munkaidőben bármelyik kirendeltségünkön ill. telefonos elérhetőségünkön

24 órás telefonos bejelentés útján, amely rögzítésre kerül : 06(40) 100-100

E-mail útján történő bejelentés: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Postai úton a mellékelt formanyomtatvány kitöltésével

Takarékszövetkezetünk Panaszkezelési szabályzata, kapcsolódó nyomtatványok:

icon Panaszkezelési tájékoztató

icon Meghatalmazás

icon Panaszbejelentés

icon Ügyfélfogadás

A Takarékbank Zrt. Panaszkezelési szabályzata, kapcsolódó nyomtatványok:

icon Takarékbank Zrt panaszkezelési tájékoztatója

icon Meghatalmazás

icon MNB panaszbejelentés

MNB fogyasztóvédelmi oldal

 MNB pénzügyi fogyasztóvédelmi központ

 

Ügyféltájékoztató az etikai előírásokról: icon Etikai kódex

Biztonságban mindenhol

Ismerje meg jogait!

Fogyasztóvédelem

Biztonság